7 April, påskafton för er som missat!

Chillat med min underbara familj idag, gör't nu också, men smet lite grann för att updatera, haha! ;) Därav dålig update idag!

Chillat hela dagen, letat påskägg o massa annat roligt, bara varit, bara fått leva livet. Det är CHILL, om NÅTT annat!

Taggar måndag, pay and ride på Örsta, kör LC:2 o LB:1. Hoppas på det bästa, mjukstart för vad resten av året kommer bjuda på. Årspremiären ju, o nånting säger mig om att vi kommer gå bra detta året, nån känsla, som bara säger det till mig...:love:

Aja, ska forstätta kolla golf med family now. Nu vet ni vad som har hänt under dan, o vad som kommer hända. Passa på o fråga ALLT NI VILL i frågestunden, det är nu ni har chansen att få veta ALLT ni VILL om mig o Moa, so ask me! Klicka HÄÄÄR!

Försöker smått inse, men detta året kommer bli GRYMT!


Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

bilden på er är jätte fin :D

2012-04-07 @ 23:41:30
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0