Båda ponnysarna o friends!

Idag så red vi ut på en långur. Den tog nästan 1h 30min. Det var väldigt mysigt, o vi skrittade för det mesta. När vi kom tillbaka till stallet skyndade vi att göra iordning hästarna, så att vi kom hem. De fick godis också, småpluttarna :) :love:

Nu väntar jag på Julia. Hon kommer nog snart. Efter att jag varit med henne en stund drar jag till Sudden. Vi får se hur han är idag, förmodligen lugn, precis som igår, men han kan bli pigg helt plötsligt. Man vet aldrig med honom.......;)

Efter det så går jag till Julia, o är med henne en stund!

Imorgon är det lagtävling i Karlskoga. Jag hänger med o hejjar på mina underbara lagkompisar. I laget kommer Emma (vibymuppen.blogg.se), Ida B, Elin Ä o Jonna (allahovarimarken.blogg.se) tävla, ska bli roligt att hejja på dom!

En deltävling som laget vann förra året! :love:


Kommentarer
Postat av: evelinn "enewe" åkerman

svar: ja :)

2012-04-05 @ 17:18:53
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0