Bloggen ÄR off!

Kämpar för att orka just nu, kämpar för att hinna med. Får ingen tid, o får ingen tid över att göra VAD JAG VILL! Allt är tidsanpassat o jag SKA hinna med. Det ÄR för mycket. Har gråtit de två senaste kvällarna, pratat o försökt att samla ny kraft. Börjar nästan gråta så fort nånting går fel, o känner mig uppgiven...

Jag ska hinna med två hästar, skolan, läxor o där imellan få tid att leva o vara med mina vänner. Fattar inte hur jag ens orkar? Men jag har ny kraft, o försöker hela tiden!

Jag har precis förklarat varför bloggningen är off. Jag finner ingen tid. Men numera (när jag får en gnytta tid) så ska jag fixa inlägg att lägga upp, samt tidsinställda, så att det uppdateras även fast jag ibland inte orkar o hinner, o likadant med Moa! ;)

Ni har fått förklaringen till dålig bloggning. Frågestunden kommer komma upp i ett inlägg, så kommer "del II" i ett videoinlägg. Hoppas ni blir nöjda, Puss o Kram! :love:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0