Dagens planer!

Godmorgon all friends. Gick upp tidigare idag, bara för att jag behövde gå på toa, o sen kunde jag inte somna om haha! ;)

Dagens planer ser ut såhär:
*Äta frukost
*Vara med nån kompis (troligtvis Melina)
*Kl. 16, ner till Sudden o rida
*Efteråt, kolla på Amanda o Shia och Emma o Zilda!


Ja, en fullpackad dag än en gång. Men det är roligt att ha hästar. Alla vänner man får o fridluftslivet man lever. Helt sjukt vad det är skönt ibland. Visst jag kommer frysa, men att kolla på vännerna är bland det bästa som finns, sen kan man stoppa i allt, o bara gå o mysa med sin egen ponny. GAAOOSSSHHHH, jag har precis kommit på, att jag har världens bästa liv! :D :love:

Nån dag, inom kort, kommer mamma följa med o filma o ta kort på mig o Sudden, varför får ni veta när allt är klart....;)

Finisen :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0