Ensamt på morronen!

Godmorgon all friends, eller god förmiddag kanske det heter?
Idag så har jag inga planer faktiskt, ska ev. ner o rida Sudden. Ska ev. vara med Emma. Ja, som sagt, vet inte ett enda dugg om vad jag ska göra idag. Vaknade för en halvtimme sedan, o då åkte pappa in till USÖ för att laga sin hörapparat. Så själv är man också -_-

I min ensamhet tänkte jag att jag kanske ska fixa det sista med designen. Det är nog bara profilbilderna kvar tror jag om det inte är något mer jag missat. Ska även fixa några sidobilder till, så att den så småningom blir helt fylld ;)

Ja, lite planer blev det ändå, men jag får igentligen inte sitta vid datorn en sånhär dag. Ajdå, ska försöka hitta nån kompis, om det nu går, charrå :)

Loviii :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0