Gyttorps Ridklubb - Myranda - LC:2

När vi kom dit så lastade vi ut direkt, fixade o annat. Borstade, pälsglansade osv. Hon var lika stilig som vanligt, sötan! :love: Sen så fick hon ett ländtäcke o vi gick upp till framridningen. Jag började med att skritta henne lite grann, sen i form, o göra en helt vanligt uppvärming, som vilken som helst. Det gick bra :) Hon var lite seg, men ändå med på vad jag ville. 
Sen så fick hon gå i ca 15 min o bara skritta. Jobbade henne i skritt i form o gjorde lite skänkelvikningar o lite annat. Efter det var hon såååååå fin! :D

LC:2
Första uppridningen, helt sjukt!!! Rak o stadig (stog det i prottkollet också) o hon var verkligen så fin. Hela programmet var hon så fin, dock lite över tygeln ibland, men bara att träna på. I galoppen var hon jätte fin, o jag var superglad över att hon ens fattade galopp, eftersom hon la av när jag kom in på banan. Nej, jag var verkligen skitnöjd efter ritten! 177p, 63,21% och VINST! :D Vann med över 5% ;)

Domaren hade helt plötsligt ändrat uppfattningen om mig o Myranda o gillade oss helt plötsligt. Sen så finns det mycket mer att finslipa på, galoppen t.ex. Men halterna var bra, o tarven AMAZING! :D

Blev inte så mycket bilder, men film kommer från ritten o ärevarvet!


Jag älskar dig världens bästa ponny, jag har precis insett att vi faktiskt har en chans varje tävling, du betuyder allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0