In tha school!

Hej, sorry för att jag inte har bloggat något. Men har inte hunnit och igår så fixade vi massa problem med datorn. Ridningen på Sudden i förrgår gick jätte bra. Vi travade bara, o skrittade förstårs. Han var jätte duktig o vi gick över bommar. Banan var blöt så vi tog inga risker att galoppera!

Träningen på Myranda igår gick UBERDÅLIG! Vi var verkligen inte "ett" tillsammans o allt blev bara fel. Jag blev sur o hon var grinig=en dålig träning. Efteråt så fick hon mat o täcke. Hon var ju alla fall nöjd innan vi åkte hem, då hon fått massor av mat! :)

Nu är jag i skolan, o lånar en skoldator. Måste dra nu, Lina ska också blogga vettu, bloggar när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0