Kumla Ridklubb - Myranda - LC:2 & LB:1

Här är dagens resultat!

När vi kom fram fixade vi henne. Hon hårade verkligen idag, men det fanns inget att göra. På framridningen var hon jätte fin, o galoppen var grym!

När jag kom in i collektionring (stav) så jobbade jag lite övergångar, samt galoppfattningar, för att se att hon var med på vad jag ville. Hon var verkligen med o jätte fin! :)

LC:

Inridningen var lite vinglig till en början, kom in lite försent. Men sedan gick det jätte bra, o resten av programmet också. Övergångarna var bra o traven var fantastisk. Galoppen var inte lika bra som på framridningen, men sista diagonalen kortade hon upp sig, kröp ihop, o galopperade verkligen med kroppen. Så HIMLA fin! :D 
179p, 63.93% o VINST! :D Två Lc:er i rad! :love:

Efter det fick hon gå in i transporten. Där fick hon betfor o lite hö. Sen så kollade vi på resten av de som skulle tävla LC. När LC:n var slut så var det en paus o då tog vi ut henne o började rida. Hon var lika fin nu, dock lite tröttare.

När jag red in i collektionring (stav) så blev hon lite piggare. Gjorde samma som i LC:n, lite övergångar, o galoppfattningar.

LB:
Skitbra inridning, dock ostadig i formen. Men hon var ju trött, så jag fick ta det, jobbade ner henne o på vissa ställen var hon jätte stadig o fin. Försökte ställa o jobba henne ordentligt. Glömde inte programmet heller, tur det. Vi fick några missar, saker man bara vill göra om, men annars var det bra, dock lite seg som sagt!
175p, 60.34% o EN ANDRA PLATS! :D 2:a i årets första LB! ;) :love:

Är äckligt nöjd efter dagen. Nästa helg kör vi också, samma klasser då. Startat tre klasser detta året, placering i samtliga. Jag älskar dig Myranda :love:

Jag älskar dig bästa ponny ♥

PS. Glömde kameran hemma, så bilderna är fotade av min tränare (mobilkamera)


Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

grattis :D

2012-04-21 @ 16:50:22
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0