Mer än hungrig!

Hej allesammans! Jag är nu äntligen hemma från skolan. Tog lite extra tid då vi fick cykla i skitväder o jada. Verkligen mysigt...eller inte!

Nu har det slutat vräka ner, nån typ av hagel, o jag hoppas det håller i sig, så att jag får komma ner o rida Sudden nu äntligen. Direkt efteråt hämtar mamma mig o vi åker till Myranda. Vi får se vad jag gör med henne, antingen blir det ute (typ kondisträning) eller inne i ridhuset (typ bommar)!

Vi ses senare, hade tänkt att äta lite nu för jag är VRÅÅÅÅL hungrig, chao! :)

Jag i sommras...inga kommentarer på den, haha! xD :love:

PS. Har inte hunnit ladda upp filmen från tävlingen, men den är under redigering! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0