Min dag 4 April!

Idag har jag varit i stallet i 4 timmar, DUKTIG tjej! Började ju med att jag åkte ner till Sudden för att rida honom. Helena hade gjort klart han helt, så det var bara att köra. Bara för att jag ville göra nånting så flätade jag hans lugg, o guuud vad söt han blev, smälte så fort jag kollade på honom :D :love:

Ridningen gick toppen! Vi struntade i att longera innan idag också, o han var jätte lugn, fint på tygeln o mycket...a fin helt enkelt. Hoppade ju hindret idag också, och det gick jätte bra. Red även med Amanda en stund, o han brydde sig inte ens, finisen :love:

Efter det så myste jag o borstade han i stallet, sen fick han gå till boxen o jag gav han o Boppan lite mat att tugga på. Sen var jag snäll o sopade hela stallet, innan jag gick ut till ridbanan för att kolla färdigt när Amanda red. Efter att hon ridit klart, fick jag hoppa upp på Shia o skritta av henne. Sen så var jag vid ridbanan i stort sett hela tiden. Kollade ju på när Emma red o pratade med hennes mamma, liite mycket prat kanske? :) Var borta en gång o släppte ut hästarna eftersom de stog inne efter att jag ridit!

Liten sammanfattning av min dag. Jag har fått göra det jag älskar, rida o vara med hästar o mina hästkompisar. Underbart liv har man som hästmänniska, alla får tycka vad dom vill, bara jag är nöjd så är det helt okej...:love: ;)

Aspelunds Swede :love:


Kommentarer
Postat av: TeamKT

ny hästblogg, där vi uppdaterar regelbundet med nya bilder och videos, kolla gärna http://teamkt.blogg.se

KRAM!

2012-04-04 @ 22:07:00
URL: http://teamkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0