My day 19/4-2012

Skolanidag var MER än chill ! hade bara 1 jobbig lektion det var engelska resten kollade vi på konsert,hade bild,hade livskunskap :)
Sen efter det var jag med Filip, jag åt min FÖRSTA calippo shots idag ! haha lite efter jag vet ..
Sedan träffade jag Kristina och Sandra , vi kollade på killarnas träning och så gick vi ut MITT i skogen , hade ingen aning om vart vi var , sen såg vi tre älgar och jag trapmade nästan på en orm , vi var inte lite rädda  ! 

Älgarna attackerade oss typ , hehe dom stog tio meter i från oss ;)
Sen hade vi möte med fotbollslaget .
Ingen utan tillåtelse får ta bilden !!



Kommentarer
Postat av: Maja- Livet på en hästgård

oj, jättefin bild :D

2012-04-20 @ 20:59:46
URL: http://otroligahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0