My love is the one in my life

Kommit in massa frågor nu! Tack o Tack! Om Moa får komma hit ikväll så svarar vi på ALLA frågorna IKVÄLL! :D

Idag ska jag till hästen o rida, tillsammans med Julia. Jag kanske går med Myranda, för att jag vill att hon ska spara sig till imorrn, vi får se!

Moa KANSKE kommer hit ikväll. Hon ska förmodligen med o ta kort på pay and riden imorgon. Taggar den som tusan, vi blir farliga PROMISE! ;)

A, men nu ska jag bara chilla. Vad har hänt med statestiken igentligen? Från skitbra till skitdålig! Vad vill ni läsa om? Nått som fattas, vi är öppna för förslag!

My love, is the one in my life! :love:


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej, kände igen ponnyn och var tvungen att kolla om det är Emma Thoreds förra ponny? :D Vi tävlade nämligen i samma hopplag, div III och II 2009, Valåsens RS. Jättekul att hon fått ett bra hem och att hon blivit dressyrponny! :D Tyckte det var jättekul att "hitta" henne och ville bara säga "hej" till dig! :)



Du får gärna kolla in min blogg och ge lite feedback, det skulle uppskattas mycket. Gillar du den får du även lägga till mig på bloglovin. :) Tack på förhand!

2012-04-08 @ 23:37:16
URL: http://englic.blogg.se/
Postat av: Emilia

Svar; Åh vad kul! :D Såg att ni ska rida pay and ride imorgen (eller ja, idag) vad kul, Lycka till! :D

2012-04-09 @ 00:17:52
URL: http://englic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0