Planer inför morgondagen

I morgon åker jag till stallet igen , vid klockan 13.00 och åker hem vid kl 6 typ . Låång stalldag ! 

Först tänkte jag ta mig en tur på Zitron och sen Ta en tur på Trolla . Och efter jag har ridit Trolla så tänkte jag köra lite "horsemanship" med Zitron  !
Vi får se hur det går , kan ev filma lite ? 

Om någon har några bra övningar i Horsemanship så säg till !

Att hon stannar när jag stannar, och när jag går går hon och hon följer mig , det har vi tränat lite innan på men inte så jätte mycket mer :)

Kommentarer
Postat av: melanie & monika

gå in och kolla ifall det var ni som var vinnarna :D

2012-04-22 @ 15:55:38
URL: http://melanieochmonika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0