Ridning på Merlin ♥

Åkte till stallet vid kl 14.50 och Filip hängde med med min kamera !
Började med att ta in han, han var riktigt skitig men som tur var hade han täcke . Sen borstade jag och sadlade och tränasade sen red jag ut en sväng med Tuva och pokemon .

Men jag vände efter ett tag för att jag hade ju tänkt rida på ridbanan sen var det så lerigt och Filip hade inte så bra skor ;)
Sen när vi skulle gå in på ridbanan så började han stegra , han trodde nog att han var klar , men in på ridbanan kom vi in iallafall.

Sen så började jag jobba honom i skritt och så i traven, det gick hyfsat. Sen så böjde jag lite på honom och så galopperade jag lite han var riktigt pigg !  och så stod det hinder på ridbanan så vart han ännu piggare , haha .

Sen skittade jag av honom  och släppte in han i sin box :)
Bilder som filip ♥ tog :
:love:
Bästa ponniin ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

Ni är så himla söta Moa! :D<3

2012-04-11 @ 22:13:52
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: Marina

Fin blogg. Kika in :)

2012-04-12 @ 18:33:30
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0