Ridningen på bästa Karin igår !!

Hann inte  blogga igår men skriver om gårdagens ridning på Karin . Först så fixade jag henne och kikade in hos Stjärnas föl , super sör var den, bara en dag gammal ! 
Sen så red vi till ridhuset, hon kändes väldigt pigg , Sen så började vi skritta på fyrkanten och så började vi böja i genom hästarna .
Vi hade inte våran vanliga ridlärare Lina  för hon hade skadat sig så vi hade ngn som hette mikaela tror jag .
Vi började trava och gjorde ökningar på långsidorna och kortade upp traven på kortsidorna .
Det gick bra på ökningarna men på kortsidorna där det var kort trav så hade vi lite svårt i början men det gick bra i slutet.

Sen så galopperade vi på en volt och gud så fin hon var , förutom att hon hade svårt med att fatta rätt galopp.
Sen så skulle vi hoppa studs , taggad ponny  ;)
Hon var super duktig även fast avståndet var lite långt , men vi kom in med lite tryck så det gick super bra!

Men det var lite tråkigt för vi gjorde samma sak heeeela tiden, men aja ..

Gud vad jag älskar den ponnyn !! :love: 



Kommentarer
Postat av: laura

hej tove jag undrade när du och jag kan vara och vad tyker du om mig

2012-04-11 @ 20:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0