Ryttarkamraterna Kumla - Myranda - LC:2 & LB:1

Pay and Riden idag gick delvis bra. Inget var perfekt, o första programmet gick rent ut sagt, åt helvete. Ingen form, ingenting...

LC:2, 61.71%
Jaa, som sagt, gick åt helvete. När jag kom in så la hon av totalt. Gick inte fram, drog upp huvudet o jag satt o drog i henne. Ja, ni fattar säkert hur dåligt det gick. Men fick ändå 61.71% o var sjukt inponerad. Vad såg hon i den ritten som var så bra?

Efter ritten så stoppade vi in henne i transporten, så fick hon betfor o hö så att hon skulle bli piggare!

LB:1, 58.28%
Bättre, mycket mer stilla hand o mycket bättre allt. Men fortfarande, HON LA AV o jag höll på att bli tokig påna. Var i alla fall mycket mer nöjd efter denna ritten o det är huvudsaken, sen får prottokollet visa vad det vill, bara JAG är nöjd så får resten kvitta!

Som vanligt så var hon SKITFIN på framridningen UTOMHUS. Själva prgorammet gick ju i rudhus o antagligen tyckte hon inte om det, surpuppan...

Bilder som Moa fotade!

Varför är du inte alltid såhär, hela tiden...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0