Sjukt bra alltså!

Sjukt mycket besökare, o sjukt mycket kommentarer har April börjat med! Vad säger ni? Kommer detta bli Amics månad? ;)

Just nu lyssnar jag på nån spellista på Spotify. MÅSTE ha musik, vad det än är, mår lixom inte bra annars, haha :D Imorgon så kommer jag o Julia rida ut, ca kl. 11.00. Efter det, hem, o sen min Swede. Ska försöka få lite bilder. Det värsta är att MIN kamera är HOS Moa, och har varit där i över 2 månader. Sen vi startade denna bloggen........

Aja, ska fixa med profilbilderna till menyn, see ya!



Kommentarer
Postat av: Erika - satsande dressyrryttare

Sv: kan jag skicka en bild ist? för den bilden som ja ska ha har ja inte laddat upp på bloggen :)

2012-04-05 @ 09:12:14
URL: http://bedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0