Skickat o klart!

Sitter o knepar med designer till kompisar o deras bloggar. Skolan var chill idag, efteråt så åkte min klasskompis bakom mig ända hem till sig så ja, det tog liite längre tid o var liite jobbigare, haha! :D

Men aja, det funkade. Jag drar snart iväg till Myranda o rider lite i ridhuset tillsammans med Laban o Julia. Skitväder här, monligt o regn. Usch, jag vill ha sommar o sol!!

Tänkte även berätta att jag nu sökt till Ponnyakuten 4 för att jag vill ha hjälp med min o Suddens utveckling. Han är min första ungponny, o jag kan inte ett smack om utbildning. Vi har kommit till hit vi är idag, o nu kommer vi inte längre, har inte en aning om vad man ska göra o vad som kommer hända. Därför sökte jag!



Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

hjälper inte Helena dig?

2012-04-26 @ 20:32:58
URL: http://hovskrape.blogg.se/
Postat av: Emma - En satsande tävlingsryttare

Men det tar tid att komma någon vart med unghästar så det blir stopp ochm mycket mo0tgångar, du vänta och se bara tove och då var Zilda lugn trots sin dumiga 4-5 års åldern.

2012-04-27 @ 07:01:14
URL: http://vibymuppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0