The old feeling .. ♥


Åkte till stallet på förmiddagen och hämtade Zitron, hon travade till mig söta ponnyn ♥
Fixade henne och red ut en ganska lång sväng , jag prövade och trava en sträcka och hon hostade ingenting !
När det är lite mulet är det bra väder för hennes astma . Så jag prövade även på att galoppera och det gick ju super det med , inga hostningar där med ! 

Sen red jag ut på en äng där det finns en liten pinne att skutta över , vi red i mot det och då kände jag igen den gamla känslan när hon riktigt hoppar med ryggen , shit säger jag bara . 
That was AMAZING

Sedan skrittade vi hem så tog jag nästa häst , Trolla :)
Hon var inte lite pigg . Klättrade lite med henne och det gillade hon ! Sen galopperade vi lite med , det gick riktgt bra för att vara Trolla som inte alls vill galoppera utan bockar bara .
Sen skrittade jag hem och så kom pappa :)


Min söta ♥
Jag älskar dig min fina vän , du gör mig hel ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny Jaensson

Vilka söta bilder! :)

2012-04-21 @ 21:45:42
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0