Träning 25/4-12

Hej!

Ska snabblogga om dagens träning som gick jätte bra. Vi körde mycket "skitjobb" som gör henne stark, så vi tränade inte på nått speciellt. Vi körde även lite mellangångarter i trav, o lite skänkelvikningar. Hon var jätte fin o jätte duktig. SJUKT fin helt enkelt! :D

På söndag är det ju tävling igen, sen så är det tävlingslov två helger i rad, skönt för både henne o mig. Denna helgen blir det ihopsalget med c-ponnysarna i ena klassen, så jag har rätt så svårt motstånd, men jag ska ta det som en träning istället. Jaja, nu måste jag sova, en dag imorgon också, godnatt! :D

Jag älskar dig :love:


Kommentarer
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

Vi ses säkert då! :D <3

2012-04-25 @ 22:21:25
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: Monrou's vintage blogg

Va fin blogg du har!

Om du kikar in och kommenterar på min blogg vart du brukar shoppa så länkar jag till din blogg! :D

2012-04-26 @ 10:37:24
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0