Update äntligen!

Hejsan allesammans! Svarat på en till anonym kommentar när jag kom hem. Jag åt precis mat, o nu tänkte jag updatera lite ;)

I skolan idag var chill. Vi hade No-prov sista lektionen, o sen så åkte jag hem i Melinas bil. Nu är mamma påväg hem, o direkt när hon kommit så åker vi till Myranda. Blir en barbacka skrittur med regnkläder. Sen packning av diverse saker som ska med hem. Efter det stoppar vi in Myranda i transporten och så åker vi hem!

Imorgon är det två starter i Hagaby som gäller, nära o bra. Vi är 3st i LC:n o 5st i LB:n. Vi får se vad dagen har att erbjuda. Som tur är brukar Myranda inte bry sig om det är skitväder eller så...snarare brukar hon bli bättre, haha, min finaste tjej :) Glömde även att säga, att igår var min o Myrandas tvåårsdag :love: De bästa 2 åren i mitt liv :love:

Två år med bästa, absolut bästa ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Lycka till på tävlingen! Det kommer säkert gå super bra , ni är sjukt fina tillsammans!:)

2012-04-20 @ 20:20:22
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0