Gårdagens ridningar

Min dator dampade sönder igår, så jag skriver om gårdagens toppdag idag istället! :D

Sudden var inte riden på 2 dagar, ändå skötte han sig superbra även fast vi inte longerade i början. Han var inte stissig, bara pigg, som vilken ponny som helst. Vi jobbade mycket skritt o trav. I slutet även mycket högergalopp eftersom han har väldigt svårt med den. Vänstergaloppen=bääst! :D

Myranda skritt o travjobbades BARA! Skrittade först typ i 30-40 min. Mycket jobb, med form, sluta, öppna o skänkelvikning. Ett krav igår VAR formen. När jag satte upp henne i trav så var hon hur grym som helst. Gick i stadig form i övergångar trav - skritt osv. Gjorde på slutet RENA öppnor, slutor o skänkelvikningar i form, o hon bara körde! Min älskade o fina :love:

Nu äter jag med Lina, precis varit på toa, aja, chao! :)

Bilder från förra ridningen på Sudden :love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur känns det att Emma på vibymuppen rider han och kanske ska tävla han=´?

2012-04-18 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0