Lång dag!

Hej! Vaknade ca kl 11, men gick upp typ halv tolv. Då ringde Helena o sa att banan var för blöt för att ridas på. Så Sudden ska vi ta nästa vecka istället!

Idag har vi varit inne i stan o kollat på duschkabin, skruv, köpt saker till badrummet, o köpt frön som jag ska sätta i en rabatt som ska bli min. Mitt lilla "sommarprojek", haha! :D

Myranda ska ridas imorrn, blir att vi rider i ridhuset o kör lite bommar/hoppning. Fattar inte hur jag klarar mig utan att hoppa, hopptävla. Saknar känslan att flyga över, o bara älska det.....:( :love:

Men vi får hoppa lågt iaf...men jag känner min fortfarande skyldig, tänk om jag hade haft på henne senskydden när hon rev. Varför glömde jag dom? MITT FEL, att vi inte hoppar, inte får hoppa, känner mig sjukt skyldig, min älskling vill inte ha tråkigt...:love:

Aja, nu ska vi äta tårta för att jag vann igår. Guldpeng=TÅRTA! :D :D :D :D :love:

Älskar dig hjärtat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0