Bra dag med fullt upp under fötterna!

Idag så har jag ju varit i Karlskoga hela dagen, och efteråt så tränade jag Myranda för Helena!

Det var en trevlig dag i Karlskoga. Massa folk o massa fina hästar fanns med, inte minst mina kära lagkamrater, Ida, Emma, Elin o Jonna! Det gick lite hur som helst för dom, men efter dagen var alla nöjda o glada! :D

Träningen för Helena, var MER ÄN GRYM! Myranda var bäst ända ut i hovspetsarna. Man fick verkligen den där "känslan", som man bara får när allt är sååå rätt. Nee, sjukt vad bra hon gick, gjorde mest grundjobb. Gjorde inga slutor, inga öppnor, bara grunden, LA rörelserna. Vi körde även igenom LC:2 o LB:1 och det gick mer än bra. Fick verkligen ordning på henne, så hon var på tygeln även i galoppen, nästan hela tiden, min fina älskling :love:!


Mer än ord :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0