10 saker ni absolut inte visste...

...om mig o mitt liv!

♥ Jag är EXTERMT lätt sårad, även fast alla inte vet om det!
♥ Jag gillar att skriva o läsa!
♥ Jag är sekreterare i elevrådet på min skola -_- Blää, på d!

♥ Jag har ca 47 rosetter ♥
♥ Min skostorlek är 36 o jag är ca 147 cm lång (haha, jaop, kortisar häråt)!
♥ Vi har haft en hund som heter Trollis, som var en Collie
♥ Jag fullkomligt ÄLSKAR min klass (som förövrigt heter 6c)!

♥ Jag är en pratglad person, haha, nu var d också avslöjat...xD
♥ Mina hästar har bara hetat vanliga människonamn - först "Emil", sen "Pär" o nu "Myranda/Miranda"!
♥ Omg, lite fåning med a - jag sover med gosedjur (pinsamt)...

Me and my beautiful computer...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0