Airborne ♥

Hej !
Idag så åkte jag och tittade på Tove som tävlade och ja ni vet ju hur det gick . Sen så kom min syster och hämtade mig vid karlslund kl 16.40 . Vi åkte till hennes fina häst Gumman, som hon kallas .
Fixade henne sen skrittade vi iväg, Hon kändes frammåt och glad. min syster gick  för hon e med barn !

När vi kom fram till ett gärde så började jag med att göra halter/ryggningar för att få henne att lyssna på mig .
Sen travade jag försökte jobba henne en aning neråt men hon är ganska stel eftersom hon är gammal.
Jag ökade traven och gjorde lite förhållningar,gick super bra !

Sen red vi lite i hgen vid stallet oxå och då fick vi till några galopper ,utan några bockningar eller någonting som hon brukar göra !
super duper häst :love:

Ska försöka rida henne mer varje helg jag är hos pappa och sen när det är ljust ute efter ridningen på karlsdal, som slutar kl 18.30 så då hinner jag väl ut en sväng ! :)
Jag älskar hennes fina färg och hela hon ! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0