Bloggar jag läser o följer!

Jonna tyckte att vi skulle skriva bloggarna vi läser minst en gång varje dag. För mig är det självklart. Mina tre favoritbloggar - nellieberntsson.se, linnforsstrom.blogg.se och fashionstars.blogg.se!

Grymt bra bloggar, som jag VERKLIGEN fastnat vid, läser minst 10 gånger varje dag. Så sjukt bra saker handlar de om. En mammablogg, en hästblogg, och en häst/tjejblogg. Sjukt bra blandning som jag fastnat vid!

Sen finns det mer bloggar som det händer att jag klickar in på väldigt ofta. Bl.a dressyrmupparna.se som jag börjat läsa minst en gång varje dag. Sen vibymuppen.blogg.se är också en bra blogg som jag läser rätt ofta. Det är sjukt olika, men dom 3 jag nämde först är dom jag verkligen "följer"!

Meya, it's my words...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0