Bloggens planer planeras!

Nu har mamma precis fixxat lite med datorn, o nu har jag den igen, jippiee :D

Känns skönt att sitta vid datorn igen, o ändå är inte denna min...haha, men jag har ju typ "tagit" den lite, oopppsss.........

Men idag så har vi ju åkt skidor, som ni vet. Imon blir det samma sak, efter det ska vi packa oså med. På söndag drar vi hem, o ska äte pizza på vägen. Kommer bli chill i bilen på vägen hem. Om jag får sitta i framsätet en bit blir det ännu bättre. Musik i mina älskade lurar, oh....tanken ♥

Jag o Moa chattar just nu, bestämmer lite hur vi ska göra med header (eftersom, hon kanske  ska börja rida Merlin nu), sen massor av annat. Snart så kommer vi välja "dagens blogg" som har dröjjt as länge nu. Sen starta en ny "dagens ?" o ha den "lite mer igång"!

Men nu ska jag leta fram lite kommentarer, Chao!

Finner inga ord för hur mycket denna ponnyn betyder ♥

Hon är mitt liv, så fort jag ser en bild på henne, o jag inte är nära, så sticker det 1000 knivar i hjärtat, saknar henne grymt, nej...mer än så. Finner inte ett ord för hur mycket jag älskar henne, för hur stor plats hon faktiskt har i mitt hjärta. Kommer aldrig att glömma henne, aldrig, någonsinn, hon är min själv, kropp, o hade hon inte någon gång, kommit till mitt liv, hade jag, aldrig, varit jag...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0