Chockerande glad!

Vet ni vad Helena avslöjade till mig i Söndags, när hon körde hem mig från stallet när vi fixat Sudden?

Jo, att hon beställt en luva som kommer från mitt favoritmärke Schockemöhle. Jag tipsade henne om den eftersom det var en EXTREM rea på den, och att den faktiskt passade Sudden. 

Dock så har den inte kommit än, vad jag vet, men vi vet inte om den kommer över huvudtaget. Eftersom det var rea, vart den fort slutsåld, men när hon beställde så stog det att det fanns 1 kvar. Men vi vet inte...

Jag vart i alla fall väldigt glad när hon sa det, oavsett om den kommer, eller inte...

Den är så sjukt j*vla snygg...♥


Kommentarer
Postat av: Julia W

Fin blogg du har! :D

2012-02-14 @ 21:13:23
URL: http://juliawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0