Dagens ridpass - äntligen för tränare!

Oj oj, helt chockad över att jag kunnat hålla mig borta från datorn hela dagen. Men ibland går hästarna före datorn, o så är de bara...

Efter skolan mockade jag o massa annat. Fixade Myranda (lindade ben, borstade m.m) innan dagens toppen träning!

Som sagt, träningen gick SUPERDUPER bra. Formen var helt j*vla fantastisk (ursäkta mitt trevliga språk). Hon var på tyglen nästan hela tiden. Dock var hon SUPERDUPER seg så mitt humör var på botten. Men efter galoppen blev hon pigg o travade på i sin "vanliga" takt. Vi tränade väldigt mycket på rakriktningen eftersom hon har svårt med den. Även fattningar trav - galopp - skritt - galopp osv.

Riktigt nöjd är jag faktiskt. Creed till Emma som tränade efter mig o gjorde de superbra hon också + att hon klarade av mitt hemska humör under hennes framridning!

PHOTO: Lina! Fråga mig inte hur hon lyckas  fånga så gryyymt fina bilder på oss...♥
Jag o min älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0