Fixat en massa under denna kvällen!

Ingen bloggning on this evening! Har haft filmkväll med Lina. Vi hade det ASKUL o garvade ihjäl oss åt vissa saker i filmen, heelt sjukt var roligt det var! :D

Imorgon så ska jag ev. rida Sudden, eller...jag ska nog det, vet bara inte när. Jag o Lina ska förresten kanske kolla klart på filmen. På sön drar jag, no more me on a week. Hoppas ni klarar er. Har fixat lite tidsinställda som kommer komma, så updaten från mig sida är inte heelt borta nästa vecka!

Har ju fixat med designen nu på kvällen, fixar fortfarande, men nu är det mest grundjobb kvar, som tecken-snitt oså. Självaste designen, med header o bakrund är klart. Snacka om att det tog LÅÅNG tid att fixa det, oändligt lång tid, men resultatet blev HELT PERFEKT!

Älskling...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0