Född vild , låt ingen tämja dig !

Tjenixx !
Idag vare skola, flumigt vare ja ;)
Vi åkte typ "pulka! i skolan och alla ramlade på mitt huvud !
hur lyckas jag alltid slå mig i huvudet, det undrar jag också ..
Förutom att Edvin headbangar mig VARENDA idrottslektion ! aja vi hade iallafall nationella prov som alla andra sexor här i landet.

Vi skulle skriva en insändare, tillexempel en åsikt. Jag skrev om att folk som kallar hästar för hamburgare !
och imrogon ska jag först kolla på Tosan som ska tävla i Karlslund :D hon kommer att ta hem segern får vi hoppas! ska försöka filma deras rundor .
jag kommer skriva av den här på bloggen om intresse finns .
Aja cs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0