Hola amigos!

Nu har jag fixat ännu mer med designen. Om ni klickar på F5 ett antal gånger så kommer det senare att bli MASSOR av bilder längs hela menyn (av det som är kvar). Ännu är inte ens halva fylld, men jag kämpar o sätter ihop massor av bilder. 

ALLA hästar vi rider är med, o massor av mer flera bilder. Även nya profilbilder o en miniatyr av bloglovin' länken ska komma upp. Men räkna inte med det förns om ca 1 vecka, eftersom jag inte är hemma, o Moa inte har matrialet jag tar del av just nu! Snacka om att jag kämpar för att få ihop bilder på henne o hennes hästar, men d funkar!

Snart ska jag sova, jag ska bara fixa lite mer tidsinställda, o fixa mer bilder!

Liv har man på kvällen...

Jaa, massor av bilder var bara förnamnet...:D ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0