@ home again!

Nu är jag hemma från dagens perfekta skiddag i Romme. Grymma åk, men shit vad kall man blev, höll på att förfrysa tummarna flera gånger...

Nu har vi varit hemma en stund. Jag har plockat ur min gympaväska och min skidbag. Läst lite bloggar, kollat facebook, och nu bloggar jag. Direkt när jag klev ut ur bildörren här hemma (alltså, förut, när vi kom hem) så gav jag hästarna kvällsmat. Snacka om grymt hungrig ponny jag ägde. Sparkade åt mig och gud vet vad. Tänkte rätta till täcket på henne med det var "glöm din dröm", hon vände baken till direkt och sparkade mot mig.

Valde därför att gå därifrån (inte så konstigt?) och låta henne äta mat istället...min söta knäpponny ♥

Min älskade snutta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0