@ home, with beautiful pictuers ♥

Japp, nu är jag hemma och har precis redigerat bilder, eller a, har några kvar.

Som sagt, Myranda friserades idag, vi gick även på promenad och longerade/tränade lite i ridhuset. Vi tränade inkallning o det gick super, efter ett tag. Jag ska börja träna det ca 1 g i veckan, så att hon verkligen lär sig det!

Men klippningen vart bra. Som vanligt så vart början av manen (vid öronen) kortare än det andra, på något konstigt vis blir det alltid så, fråga mig inte varför? Men resten blev bra. Jag klippte lite mer på halsen än vad vi brukar göra, dock så missade jag lite längst upp, men det ska vi fixa imon, innan vi åker till tävlingen!

Bilder från dager (förutom "före" o "efter" bilder) kommer i ett annat inlägg!

Manen, ja ni ser ju längst fram vid öronen...



Halsen, här är jag riktigt nöjd!


Fick förtydliga med ett rött sträck, för att ni skulle se att den faktiskt blev kortare (om ni kolla på benen, var sträcket börjar på d vänstra benet)

Taggar som tusan till imon. Ska bara ta det som vanligt, se en början på detta året, tävlingåret kanske man rättare sagt ska säga. Vi kan ju hoppas att det går bra, men jag hatar att hoppas för mycket...det viktiga för mig, är att hon o ja har riktigt roligt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0