Merlin 25/2 - 2012

Idag red jag Merlin och Julia hade lektion för mig ! 
Vi började med att fixa stallet, sen fixa Merlin , Han var inte lite lerig .. Sen skrittade jag ner till ridbanan och började skritta några varv sen gjorde vi skänkelvikningar, gick väl sådär ..

Sen skulle jag trava på en volt , gick inte så bra med formen.. Men jag har ju bara ridit honom två gånger innan så jag känner han ju knappt än ?
Det tar väl ett par gånger innan jag vänjer mig vid honom om jag nu blir medryttare på honom.
Men innan galoppfattningen vart han ganska fin .

Sen galopperade vi och han gick väl ner lite , men han blev bara mer och mer taggad x)
hihi det är kul att rida taggade ponnys :D
Bilder som Julia tog

Kommentarer
Postat av: Frida

vad kul om du blir medryttare på honom, då kanske vi ses någon gång när jag följer med Tuva :))



sv; awww, Tack, Gud vad glad jag blir!! :D <3 Älskar eran blogg också! <3

2012-02-25 @ 22:11:01
URL: http://fridarydbjer.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

sv: åh tack! :D <3

2012-02-26 @ 18:26:49
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0