Mina bästa vänner...♥

Forsätter på samma spår som Moa, men kommentaren med att vi ska lägga ut våra vänner!

Moa "underbara" Mattsson

(Moa, den andra bloggaren här på amics)
Moa, min egna lilla älskling...♥ 
Säger som hon också, minnen, finns mer än 3000 minnen med denna underbara tjej. Fattar inte hur jag en gång ville sluta vara "bästa" vän med henne, bara för att vi inte träffades! Tur att det löste sig o att vi är bästa vänner nu igendå!
Vänder mig alltid när jag har något att säga. Mest inom hästar oså...då vi är exakt lika hästintresserade. Kanske därför vi passar så bra...? ♥

Lina "vackraste" Sandén

Alltså finner inga ord för hur mycket denna personen betyder för mig. Hon får alltid reda på "allra senaste". I skolan, när hon är borta o en v är d inte roligt...saknar henne som en jädra idiot. Men när she's back så får hon reda på allt nyttigt ♥

Älskar henne så det gör ont, utan henne, alla minnen, o alla flum-stunder (omg, dom asså xD). Utan henne...utan henne...inget jag ♥

Det är mina allra bästa vänner, dom som betyder ABSOLUT mest för mig (inte så många vah). Sen så har jag många mer vänner i skolan oså, men de kan inte matcha dessa tjejer, för dessa är dom bästa...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0