My friends ♥


Vi fick en komenmtar av någon anonym den löd såhär :



Så jag börjar väl ? :)

Ni är guldvärda när ni tipsar ! ♥

Tove

Ni vet ju vem det är , Tove som också bloggar såklart !
Vi har OTROLIGT många minnen tillsammans , allt från att Laban rymde när jag ramlade av till härliga galopper i snön, och så när vi sov i din husvagn, badade med hästarna . Det där var bara 4 av minst 1000 minnen !
Och hon betyder otroligt mycket för mig , det är henne jag vänder mig till i första hand ,♥

Fanny

(jag och Fanny)
En tjej som gick i min klass förut, otroligt snäll och som förstår varenda liten känsla .
Har hjälpt mig med ganska många problem men som för det mesta har löst sig , ♥
vi hade 7kt kul i skolan, våran humor altså det går inte att förklara ..
Men en som jag inte glömmer och vill aldrig tappa kontakten med !! känns otroligt ensamt utan henne ..


Stina

Fin tjej som jag också har ganska många minnen med !
Förut så red jag hennes B-ponny, så i stallet har vi varit mycket tillsammans.
Jätte snäll och söt och fin och allt dedära !
Men som jag saknar just nu eftersom vi inte har varit på nästan 1-2 månader :O


Sandra

( hihi bilden är från stallet när Sandra och jag red Winnie och Zitron)
En otroligt rolig tjej som ställer upp ! Vi har OTROLIGT många minnen , bland annat från förra stallet, där vi red en travare och en ardenner ! Vi red barfota på våran när det fortfarande var snö ?,red på långturer barbacka båda två på madicken, VILDA ridtuter, och härliga ridturer. Och ett pinsamt minne , det var jätte varmt efter en ridtur så vi fyllde hästarnas badkar och hoppade i .. haha !'
Men en tjej som jag har haft riktigt roligt med !


Sofia

Min fina vän som alltid finns där , och som jag alltid stöttar när hon haft det svårt ♥
Vi har nog ganska många minnen och haft jätte kul tillsammans, "ridlektionerna" på Zitron, du var jätte duktig !
Jag vet att du gillar hästar men inte har kommit in på någon ridskola än men jag säger bara fortsätt kämpa !
Vi går i samma fotbollslag och i samma klass :)


Jag älskar er alla  ! ♥


Kommentarer
Postat av: fanny :)

älskar dig hjärtat <3

2012-02-09 @ 16:46:22
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0