Plugga, plugga, plugga hela dan!

Ja, rubriken lyder! Har pluggat tillsammans med Lina i ca 2 h, o är typ äntligen klar. Vi har 3 prov denna veckan så bara att köra på. Ett So, ett Sp (Spanska) o ett Eng. Känns SKIIT bra........eller inte?

Jag o Lina har även planerat en film kväll också, om det går bra för hennes mamma förstårs, då det är STORPACKNING hemma hos mig. Skidresa HERE WE COME! Fast det är ju faktiskt några dagar kvar innan sportlovet är så...

Sudden rids imon, åker te han ca kl. 16. Vi ska förmodligen bara skritta på ridbanan. På lör är det också Sudden, men då kanske det kraschar med min o Linas filmkväll...men vi får helt enkelt se. Ska försöka hinna till min Myranda också. Hon måste ju promeneras osv. Men vi får se hur det blir!

Till o från, han eller han, hit eller dit...att inte vara överens med sig själv, är bland det värsta som finns...

Min vackra prins...♥

Ne, dags att plocka in clothes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0