Ridit en underbaring !

Har ridit Sudden på ridbanan idag. Han var ÖVERPIGG o det var verkligen skitkul att få rida (eftersom Myranda är skadad, vad vi vet än så länge). Det var sjukt vad roligt det var, o rida min överfiniga Swede gör ju inte saken sämre. Han är så duktig...längtar tills träningen med hinder o allt kommer börja, ohh orkar nästan inte tänka på det...:D

Efter det så bytte jag snabbt om (när jag var hemma) o sen så åkte ja o mamma o handlade foder o mat. Hela sportlovsveckan är jag borta, o jag vet inte om internet följer med dit. Annars så får ni nöja er med "Moa-bloggning"!

No pics idag. Sa ju de och orkade faktiskt inte ta med kameran idag. Men vi red med nya schabraket från Hööks, fårskinnspadd o träns från Hööks.

Ingen luva än, men det kunde ta 10 arbetsdagar sa Helena, men snart så har det ju gått d så.....d kanske inte blir nån luva? :( Men jag är ändå glad att hon beställde den!

Denna låten just nu...♥
Melissa Horn - Kvar i nåt jag lämnat

Och jag följde dig längs vägen den natten, så vuxen, i din hand. Men om en vän kan viska och ett löfte brista, då går jag hellre hem...♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sv. Följer dig nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0