Snart bar det iväg, med kamera o allt!

Hej allesammans!

Just nu är jag liite död. Har åkt skidor en stund, o stått i skiduthyrningen med pappa, snacka om att det är mycket som ska göras där, helt sjukt!

Om en stund kommer Helena o hämtar mig, då bär det av till Sudden, som ska löshoppas idag! Vi ska MINST hoppa 90, men målet är 100/105cm, tänk så hoppar han högre?! :O

Jag tar med mig pappas kamera o filmar o fotar, det kommer komma upp här sen.

Foto: Emma Persson tror jag...
Min vackra...♥



Kommentarer
Postat av: Jonna

Heej tove!!

2 frågor bara!!!

1. Vad är ditt höjd rekord på miranda??

2. Har du hoppat sudden någon gång?? Isåfall hur högt?? :D



Kramar från Jonna!!

2012-02-14 @ 16:11:05
URL: http://tintinqb.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0