stallet !

Först när jag kom fram till stallet så mockade jag zitrons box, och sen så tvättade jag hennes krubba .
Sen kom min storasyster så tog vi in hästarna. Vi fixade hästarna så red vi iväg .
Guud vad skönt det var i vår vädret !! Vi travade lite och sen galoppade vi lite :)

Hon var verkligen pigg ! När vi kom till ett gärde så hoppade vi över ett träd som hade ramlat 40-50 cm .
Jag har inte hoppat med Zitron på över ett år , men vi testade och hoppa ett språng och hon hostade inte på hela ridturen !!!
Ett gott tecken .

Sen så red vi hemmåt,så åkte min storasyster hem för hon skulle jobba .
Men jag hämtade Trolla så fixade jag henne så tof jag en tur på henne oxå . Hon var ganska tittig och pigg.
Vi lyckades tikll och med fatta lite galopp ! :D

Sen åkte jag hem och åt mat och nu sitter jag här . I morgon ska jag eventuellt åka och rida Airborne :)
Trolla  :D ♥
Zitron ♥ idag fick hon heta busan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0