Svullnaden har blivit bättre!

Idag har jag varit på lagmöte/usekmöte. Vi diskuterade frågor som: Lagkläder m.m. Det var en väldigt trevlig stund tillsammans med vårat vackra ponnylag :)

Efter det så åkte vi till Myranda för att kolla hennes ben, OCH DET HAR BLIVIT BÄTTRE! Eller tjae, bättre o bättre vet jag inte, men svullnaden har åkt längre ner i senan, o nu är hon jämntjock på benet, vilket betyder att den åkt längre ner, som jag sa.

Emma J sa till oss (innan vi kollade upp henne) att om hästen har en blödning så brukar svullnaden åka längre ner i benet, vilket den gjort. Så förhoppningsvis så kanske hon bara har en blödning. Ingenting är säkert förns på fredag, då vi ska till ATG, eller...mamma, pappa o min bror ska det, inte jag, o det är min häst?

Anledningen är att jag går i skolan, o måste skippa halva dagen om jag ska med, ungefär...bara att gilla läget, huvudsaken är att hon får bli kollad o att vi får reda på vad det är!

Jag älskar dig Myranda, du är hela jorden, allt i mitt hjärta, allt i mig...♥



Kommentarer
Postat av: Agnes - Stalltjej.se

VIlken söt pålle! Hoppas hon blir bra snart, och att det "bara" är en blödning och inget värre :)

2012-02-15 @ 01:18:15
URL: http://stalltjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0