Tagga tomorrow!

Här sitter jag nu o kollar på Robin Hood med pappa samt taggar morgondagen såklart. Kl 11 så ska jag vara hos hesten, där ska massa småfix ställa iordning osv. Myranda kommer att få ha back on track padden nästan hela dagen imon, i transporten o sen på tävlingsplatsen. När vi hoppar ska vi ha benlindor (för att fortfarande värma benet).

Jag har slutat att använda senskydd då jag anser att det inte behövs o dessutom är henne liite för stor så hon kan inte böja benet ordentligt :/ Och då ska jag rida med benlindor istället, o det går väl lika bra? Har gjort d en annan gång så...

Moa hänger me o fotar imon, meeyyaa, happy girl here :D Sjukt bra bilder brukar hon få i ridhus, o vad blir inte finare än jag o Myranda med på den bilden???? Nej, jag skojjade bara, alla ekipage är lika fina!

Här är morgondagens startlista. OBS! Eftersom det var bara en som gissade o den gissade fel på vad mitt nummer var så kommer det här - 83!

LD


LC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0