Today was the competition...

Hej allesammans! Nu är jag hemma från stallet. Dagens tävling avbröts av oss, pga av hälta. När vi tog in dem sen hemma så var hon inte alls lika tjock i benet. Det var antagligen för hennes ben som hon haltade, men för nån vecka sen, när vi hoppade, så snubblade hon o landade med vänster knä på en bom. Hon har inte fått en spricka (för då skulle hon inte kunna stå) men hon kanske är öm, eller så kan hon kanske ha en infektion i ett av frambenen. Vi vet inte!

Men jag hoppade första klassen, o innan den kändes hon SUPER fräsch, ingen hälta eller något. Första rundan kom vi runt med ett fel, hade vi ridit 0.19 (19 hundradelar) snabbare hade vi inte fått nått tidsfel, så det var lite surt. Men självaste rundan var 0 fel, sen 1 tidsfel då!

Vi gjorde en omstart för att få en riktigt bra runda, med ett bra tempo, och det fick vi, 0 fel o 59 sek. Hela 6 sek snabbare än den andra rundan!

Jag är jätte nöjd med henne idag, o jag är så glad över att vi åkte hem, annars kunde det ha blivit värre, allt för mig älskling...
Dom närmaste dagarna ska vi bara gå på promenader, o Lilianne var snäll o ville sätta på Back on Track padden imorgon, så den kommer vara på rätt mycket nu...


Jag älskar dig Myranda...♥


Kommentarer
Postat av: Amanda - en satsande dressyrryttare

Ååh, hon är så himla söt ! :D

2012-02-11 @ 21:43:53
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: Fanny Jaensson

Såg dig tävla, såg fint ut! :D

2012-02-12 @ 17:57:20
URL: http://hovskrape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0