It's a good day, trots omständigheterna!

Vi hade en riktigt härlig statestik idag!!!

Jag har smält allt som hände idag, me tävlingen o allt. Vi ska ju ta hand om henne ordentligt nu o låta henne vila. På sportlovet kommer vi ju inte att vara hemma så då får hon ju lov, o kan vila upp sig. Sen så är det väl dressyren som är högst prioriterat nu då, det är de hon håller för helt enkelt!

Sen så ska vi inte sluta hoppa, ABSOLUT INTE! Då hade inte jag klarat mig, inte Myranda heller för den delen. Hon ska bara bli HELT bra först, o sen så kanske vi inte hoppar så mycket o så högt, även fast vi vill. Hälsan i första hand!

Imon så ska jag åka skidor i Kvarntorpsbacken, som det heter. Vi ska jobba o åka skidor. Jag kommer SÄKERLIGEN att stå i skiduthyrningen ett tag, då det är bland det bästa jag vet, sen skidåkning också såklart!

Tack för bilderna förresten Moa! Har du tagit några bilder på mig idag? Mailia de gärna till [email protected] så kommer de upp i ett inlägg här, samt med länk (skicka med länken i mailet)!

Min älskade älskling...♥

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: AnnaS

Hejsan!

Anmäl dig gärna till tävlingen på minblogg, när just DU kan vinna en helt gratis design till din blogg!

http://annasylves.blogg.se/2012/february/dags-for-en-ny-tavling.html#comment

2012-02-12 @ 14:46:15
URL: http://annasylves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0