Skidåkning hela dan!

Hejsan allihoppa!

Jag fick låna familjen Löthgrens laptop att blogga med, tack o tack för det!

Vi har det chill här, men i måndags lyckades jag KRASCHLANDA i backen, o ja, man får ta konaekvenserna. För mig blev det blåa knän o stapplig gång, men det funkar, som alltid ;) Det går i alla fall bra att åka, o vi åker massor. Familjen Löthgren kom igår också, så nu åker jag o Julia hela tiden, mest själva. Vi tränar med Julia, o blablabla.

Hotellet är skitbra, fast.......jag vet varför vi drullar så mycket. Eller.....jag har ju inte berättat om alla andra som ramlat denna veckan (o den är ändå inte slut). Pappa ramlade i onsdags, o slog i axel o sen ena vad. Han försökte åka idag, men...det gick inge bra! Min bror, Martin, ramlade i tisdags, men gjorde sig inge illa. Julia ramlade idag, o har förmodligen stukat tummen lite. Julias bror ramlade igår!

Ja, härlig vecka har man!

Här är lite bilder, som jag eller Julia (busjullan.blogg.se) har fotat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0