Härlig dag, minst sagt!

@ home från en minst sagt HÄRLIG dag. Underbart att träffa min underbaraste, vackraste o mest betydelsefulla ponny i hela världen. Hennes svullnad.......................alltså, vet inte vad jag ska säga, jag vet inte om den blivit bättre eller sämre, men den har väl blivit bättre det antar jag, liite i alla fall.

Skolan var bra, dock var jag så himla trött, o sen mina knän...a no comments. Så himla ont jag har o hade. Lyckades ju ramla första dagen på sportlovet, o landa på knäna, o ja...man får ta konsekvenserna!

Det var i alla fall underbart att träffa Myranda igen, vi red ut barbacka, o Lina gick med o höll i Laban. Så jädra underbart att rida min älskade Myranda igen. Vi travade i ridhuset efetråt, bara några varv o hon gick jätte fint, i formen o allt!

Men hon ska förmodligen inte ridas för Lina på lördag. Justaja, jag har inte berättat, men Charles kunde inte träna, så det blev Lina istället. Sudden ska ridas då, istället för Myranda!

Lina fotade några bilder, får se när de kommer!

Älskling...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0