Suddens klippning!

Nu ska jag berätta om gårdagen nere hos Sudden. Det gick SUPER att klippa. Vi klippte ungefär som Myranda är klippt, på halsen, men sen så klippte vi lite mer upp mot huvudet. Han var som sagt jätte duktig!

Efteråt så longerade Helena honom en stund på ridbanan. Under tiden så pratade vi o jag tipsade henne om en annan huva istället för den bruna från Schockemöhle. Den verkar nämligen, tyvärr, inte komma. Men istället, som sagt, så tipsade jag henne om en annan från GlenGordon, som också är ett av mina favoritmärken!

Det är förmodligen denna luvan hon ska beställa istället!



Kommentarer
Postat av: evelinn "enewe" åkerman

svar: okej vad tråkigt att hon inte är fräsch:/ men kul att du kan va med ändå! då ses vi där:D <3 kram

2012-02-29 @ 22:53:33
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0