Ner till Sudden!

Hejsan o Hejsan!

Chill dag idag, som spenderades med hela min skola i Kvarntorpsbacken. Jag o min bästis Lina åkte skidor en stund, men det var så dåligt i backen att vi tröttnade. Vi åkte sen pulka o skadade oss liite grann bara :D haha, eller rätt mycket :/ Jag slog i mitt huvud o ramlade o landade på rumpan...

Dagens händelse var när Isak tog på sig MINA pjäxor (i storlek 36) o MINA skidor, samt MIN hjälm med rosa kaninöron, haha lagom söt blev han. Men han klarade det faktiskt riktigt bra...:D

Som sagt, CHILL DAG IDAG, riktigt chill, o riktigt rolig. Älskar verkligen min klass, trivs så fruktansvärt bra...så...6c ♥

Efter skolan så gick ja o Lina till våran gamla skola - Tallängen. Där hälsade vi på våra gamla lärare o klass 5a. Riktigt härliga ungar. Jag gick i b-klassen när jag gick där, men en av killarna bytte till a-klassen nu så jag fick i alla fall träffa en av mina gamla klasskompisar...♥

Ska ju till Sudden om en stund. Vi ska prova klippa honom, så vi får se hur det går. Har ingen kamera så no pics. Kanske rider honom också, det får vi se!

Min fina...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0